sobota, 20 lutego 2016

Pod ziemią. Pod wodą.

Autor: Aleksandra i Daniel Mizielińscy
Wydawnictwo: Dwie Siostry
Wiek: 6+
Ocena: 6




Mam wrażenie, że tę książkę mają już wszyscy;) I że wszyscy kupili ją zanim ja się zdecydowałam (przyznam, że cena mnie nieco odstraszała). W sieci, na blogach, wszędzie natykałam się od dawna na jej recenzje. Ale wreszcie mogę powiedzieć: mam i ja! A raczej moje dzieci;)
Książka jest rewelacyjna!!! Z dwóch stron otwierają się dwa zupełnie inne światy. To, co się dzieje pod ziemią i to, co pod wodą. A ileż tak się dzieje! Choćby tylko pod ziemią: są i malusie żyjątka i całkiem spore zwierzęta, rosną różne rośliny, ale i jest wiele rur. Przy okazji dowiadujemy się, jak powstaje prąd, skąd się bierze gaz w kuchence, gdzie są najdłuższe tunele albo jakie ślady robi lis.  Odwracamy książkę i już możemy czytać i oglądać morskie głębiny:)
Książka jest ogrooomna i grubaśna. Na każdej stronie jest sporo informacji, raczej w formie opisów pod rysunkami. Twarda okładka zapewnia trwałość. Kartki są wykonane z grubego papieru, więc i o zagniecenia nie tak łatwo.
To lektura dla czytelnika w każdym niemal wieku! Maluch będzie z zaciekawieniem oglądał obrazki, a starsze dzieci mogą zaczerpnąć wiele informacji. Nawet ja z moim gimnazjalistą z wielką ciekawością dowiadujemy się różnych rzeczy! A naprawdę jest co czytać i  oglądać! Myślę, że przez długi czas będziemy odkrywać coś nowego. Bo informacji jest tyle, że trzeba dawkować!
Polecam bardzo! I cieszę się, że wreszcie się zdecydowałam na zakup!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz